Sundhedsforsikring

Sundhedforsikring

Har du en sundhedforsikring?

Tal med sekretæren om det. Nogle selskaber afregner vi direkte med, - andre ikke. Derimod kan vi sende din faktura via mail på en pdf fil, så er det nemt for dig, at sende fakturaen videre til dit forsikringsselskab. ​Hvis dit forsikringsselskab kan håndtere elektronisk fakturering, er det naturligvis det, vi gør. Hermed slipper du for at betale regningen, da vi elektronisk sender den direkte til selskabet, som skal betale dine behandlinger.

Det skal dog nævnes, at det er din sundhedforsikring og dit ansvar at overholde bevillingens betingelser.

Du får tildelt et antal behandlinger i en given periode. Hvis du bliver behandlet flere gange end din bevilling er på, står det for egen regning. Det samme gælder hvis din bevilling løber til fx. 15.6.18 og du får en behandling den 17.6.18 dækker forsikringen ikke for denne behandling.

Vi holder åbent!

For hold og selvtræning se træning