Priser / Tilskud

Behandlingstakster  (gældende fra 01.10.2023)

Uden henvisning fra læge:

Første behandling

kr. 493,06

Normal behandling

kr. 313,51

Med henvisning fra læge: (exkl. sygesikringstilskuddet)

Første behandling

kr. 299,29

Efterfølgende behandlinger

kr. 190,30

Udeblivelse/sent afbud

kr. 313,51

Holddeltagelse per gang

kr. 126,88

Med og uden henvisning

K-laser tillæg

kr. 200,00

Shockwave tillæg

kr. 200,00

BETALING

Betaling sker ved hver endt behandling.
Vi foretrækker betaling med Dankort. Har du ikke Dankort, kan du få regningen med hjem, så den kan betales via netbank.

Er du medlem af Sygeforsikring Danmark, får du tilskud til dine fysioterapeutiske behandlinger.
Det sker automatisk - blot du husker at oplyse os om dit medlemskab.

VEDERLAGSFRI FYSIOTERAPI

Har du en sygdom som gradvist forværres en "progressiv sygdom", og som giver dig en funktionsnedsættelse, så kan din læge henvise dig til vederlagsfri fysioterapi.

Behandlingstilbuddet vil primært bestå af holdtræning og – undtagelsesvis, og kun efter fysioterapeutens vurdering, én individuel behandling.

Hvis du har et "svært fysisk handicap", har du, udover holdtræning, mulighed for en mere regelmæssig, individuel fysioterapeutisk behandling.,
Et svært fysisk handicap betyder, at du ikke kan klare et fuldt døgn indendørs uden hjælp eller hjælpemidler.

Den individuelle behandling kan bestå af træning, udspænding eller manuelle teknikker mm.

Første gang du kommer på klinikken, vil du få en individuel undersøgelse, som skal afdække dine behov og fastsætte nogle mål for behandlingen.

Behandlingen vil primært omfatte holdtræning eller selvtræning under vejledning af en fysioterapeut.

Træning kan bestå af et fælles program eller af individuelle øvelsesforløb. Selvom træningen foregår på hold, kan du forvente at få individuel instruktion, så du føler dig sikker på, at du udfører de enkelte øvelser korrekt.

Fysioterapeuten vil løbende teste dine funktioner og om nødvendigt justere behandlingen, så den er tilpasset din sygdoms udvikling og dine behandlingsmål.

Vi holder åbent!

For hold og selvtræning se træning